Neváhejte nás kontaktovat přes náš nový web

https://www.hlaseni.net/o-webu-kontakt.html

Děkujeme !

Kniha návštěv

Datum
Vložil
Titulek

mapa Andula Duchcov

Mel bych mensi pripominku ohledne Anduly. Z Duchcova ji muzete smazat, protoze tam opravdu neni (sam jsem mel nekolikrat moznost se presvedcit, na nastupistich je jen nekolik asi hodne starych reproduktoru a ke vsemu nevypadaji prilis provozuschopne). Za to do vedlejsi zst .Bilina muzete pridat Marka H. (CD Speaker bez info tabuli) cca. od roku 2005

Datum
Vložil
Titulek

Re: mapa Andula Duchcov

Děkuji. Před cca rokem a půl jsem po té trati jel a vím, že jsem jej tam někde slyšel.

Datum
Vložil
Titulek

Aktualizace webu ?

Bude tenhle mesic nejaka aktualizace, jako jindy? nebo uz ne?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Aktualizace webu ?

Měl jsem minulý týden volno a nedostal jsem se k PC, takže ani nebylo kdy něco vytvořit. Aktualizace samozřejmě bude... :)

Datum
Vložil
Titulek

Ostravsko

Díky za odpovědi. Je dobře že se Knop aspon na Ostravsku udržel (trat Ostrava-Svinov-Opava Východ) doufám že Mikrovox přijde s nějakým konkurenčím tahem a že se to třeba obrátí. Jen mě mrzí že se bude asi Knop nahrazovat na trati 170 (Beroun,Zdice). Nechápu proč se při rekonstrukci musí vyměnit informační systém. Mohlo by se zrekonstruovat nádraží ale nechat informační systém (např: Ostrava-Svinov, Petrovice u Karviné,Děčín hl.n.). Naštěstí budu do školy dojíždět vlakem do Kladna. Tam naštěstí Knop stále hlásí (Pokud bude rychlodráha na letiště a pokud se současná situace nezmění tak pak už ne)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ostravsko

IS se měnit musí, poruchové pragotrony jsou nevyhovující.
A v Praze to bude takhle:
Knop zmizí z Hostivaře, hned jak tam dojde rekonstrukce. Později dorazí do Vršovic, kde se stane totéž.
Následovat budou nejspíš Dejvice při stavbě rychlodráhy na letiště (což může být kdovíkdy) a nakonec v souvislosti s výhledovou rekonstrukcí Vysočan (to je ale asi hodně vzdálená budoucnost) se Knop odmlčí i tam a v Praze tak nezůstane nikde.

U těch Dejvic to je však otázka - pokud by zde trať zůstala nad zemí, mohla by se nechat nedávno obnovená budova i s IS

Datum
Vložil
Titulek

hlášení

Ahoj chtěl jsem se zeptat proč z nádraží mizí hlášení V.Knopa ? Třeba napřiklad v Hranicích byl dřiv taky Knop a ted je tam Andula. Co na Chaps všichni tak vidí, že se musí nahrazovat při rekonstrukci stanice Knopa Andulou ? Doufám že Knop aspon na Ostravsku a Pardubicku zůstane. I Když tady už se Andula taky vedrala. A jak je podle mapky vidět tak se zdá že Andula nahrazuje i A. Postlera ve stanicích Suchdol nad Odrou a Studénka. Sice nemám Postlera moc v oblibě , ale štve mě že Andula vyburcovává ostatní. Líbí sem my oboje Knop i Andula , ale chci aby to bylo tak 50 na 50. Když bude ve všech stanicích hlásit jenom Andula bude to nuda. Tak čau

Datum
Vložil
Titulek

Re: hlášení

Ahoj, no bohužel to tak je. Dosazení Anduly většinou závisí na rekonstrukci dané stanice, tudíž se stává, že kde se rekonstruuje, tam se téměř automaticky šoupne Andula (Praha hlavák, Sokolov, ...). Ve stanicích na trati 270 se Andula dosadila kvůli zavedení dálkového řízení ze sálu z Přerova, cílem bylo sjednotit ovládání informačních systémů na celé řízené trati. Na Ostravsku a v Pardubicích se snad Knop jěště nějakou dobu udrží.... Nejohroženější stanice se nacházejí na právě rekonstruované trati 170 z Prahy do Plzně.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: hlášení

Nedávno jsem psal na ZSDC Praha, na dotaz proč Knop stále mizí mi odpověděli toto:
Dobrý den, k Vašemu dotazu uvádím:



Pokud se ve stavbě SŽDC provádí výstavba (nebo náhrada stávajících, již nevyhovujících) vizuálních informačních zařízení, je zároveň nahrazováno i automatické hlášení rozhlasu pro cestující.

Obě aplikace totiž běží na stejném PC. *(myslel jsem že Knop je na linuxu a Andula na windows? trochu rozdíl, ale nevadí :)

Pro použití u SŽDC jsou schváleny technologie obou Vámi uvedených výrobců a záleží na zhotoviteli konkrétní stavby, která ze schválených technologií bude při stavbě použita.

Domníváme se, že po uživatelské stránce jsou oba systémy srovnatelné a preference jednoho nebo druhého systému je spíš otázkou individuálního vnímání.

Ing. Jiří Husník

Odbor automatizace a elektrotechniky

Tel. 972 235 421

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: hlášení

Napsal Vám spoustu omáčky + nějaké dle mě polopravdy.

Obě aplikace na 99% na stejném PC neběží, resp. bych se VELICE divil - podle mě PC je součástí dodávek IS, tzn. že HIS běží na svém stroji a INISS na svém. Ne, že by to technicky nešlo, ale bylo by to takové zvláštní. Ono když na to přijde, tak při dnešních možnostech virtualizace mohou třeba běžet oba systémy nezávisle na sobě současně na jednom počítači, jen by to nebylo k ničemu dobré.

A jak vidíte, důvod, proč je Andula nasazována, Vám stejně nesdělil. Že to záleží na zhotoviteli se mi taky nezdá - když si domů objednám elektrikáře, tak mi také nebude rozhodovat o designu zásuvek.

<< 53 | 54 | 55 | 56 | 57 >>

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.