Velký víkendový update!

27.06.2009 23:51

Po nějaké době přináším větší update! Dnes se mi nahromadilo několik mailů, tak se je snažím zpracovat a vystavit jejich obsah sem.

V sekci soubory-fotky najdete fotku překlápěcího pragotronu z Prahy-Holešovic (soubor Praha-Holešovice 8) od Faigji. Díky!

Do sekce soubory-hlášení jsem přidal přesně 26 hlášení z různých stanic (stanice s novými hlášeními mají datum aktualizace 27.6. a pozdní noční čas :), které mi poslal uživatel Syrda! Díky moc!

 

Zítra snad vystavím další hlášení a možná i nějaké fotky, které jsem obdržel od Tomáše Procházky (Zamráča). Před malou chvílí mi také poslal fotky řídícího počítače systému HIS společnosti Mikrovox již zmíněný uživatel Syrda! Máte se opravdu na co těšit!

Zpět

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.