Zářijový update !

10.09.2009 21:15

Po měsíci jsem pro vás připravil další update. Znovu se musím všem omluvit za svou neaktivitu. Bohužel věcí na přidání je stále dost, ale času je teď kvůli škole a sportu opravdu málo. :-( Doufám, že vám to tímto updatem alespoň trochu vynahradím.

Nyní k novinkám:

Na hlavní stránku (nyní sekce simulátory) jsem přidal odkaz na italský simulátor SSI. Jde o velmi vydařený program, který simuluje práci a ovládání italského informačního systému Solari (takové známe např. z Prahy hl.n., Brna hl.n.). Pozor, program je v italštině! Tato skutečnost by vás ovšem vůbec neměla odradit od stáhnutí tohoto výborného simulátoru. Těch pár slovíček se dá během dne naučit. Pro případ opravdové nouze přidám v průběhu zítřka malý česko-italský "solari" slovníček. Pod odkaz jsem také umístil diskuzi, kam můžete psát veškeré dotazy na tento program a já se vám pokusím co nejdříve odpovědět.

Do sekce soubory-videa jsem přidal několik odkazů na videa z youtube, která obsahují nahrávky hlášení z různých německých stanic a jedno video německého Pragotronu. Určitě tam mrkněte, protože je velmi zajímavé to porovnat s informačními systémy v našich končinách.

Přibylo i 13 nových nahrávek do sekce hlášení:

Uživatel Syrda mi již v srpnu (ještě jednou se mu omlouvám...) zaslal několik svých výborných nahrávek ze stanic Ostroměř a Čerčany. Díky!

Od uživatele Marka Gajdácse máme skvělá hlášení ze stanic Čadca a Frýdek-Místek. Také děkuji!

A já jsem klasicky přidal něco z ŽUPu (železniční uzel Praha :). Moje nahrávky jsou z Prahy Masarykova n. a z Prahy hlavního n.

 

Přehled nových nahrávek najdete také jako obvykle nad seznamem stanic v sekci soubory-hlášení.

 

Jelikož celkem ubylo hlášení a fotek posílaných vámi uživateli, tak vás chci znovu vyzvat, aby jste vůbec neváhali s jejich posláním na můj mail (sekce kontakt) a podělili se o ně s ostatními návštěvníky webu. Hlášení, fotek a videí není nikdy dost! Předem díky za spolupráci.

Zpět

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.