20 nových hlášení

03.10.2009 13:12

V počítači se mi opět nahromadilo několik nových nahrávek, takže jsem se rozhodl udělat další update stránek:

Uživatel Mr. IC mi poslal několik výborných nahrávek ze stanic Břeclav, Košice, Poprad-Tatry, Ústí nad Labem hl.n. a západ, Praha hl.n. a Zábřeh na Moravě. Díky moc!

Další hlášení mi zaslal Honzika a to ze stanice Ústí nad Orlicí. Taky díky!

Přidal jsem i svých pár nahrávek. Jsou to hlášení ze stanic Poprad-Tatry, Praha hl.n. a Praha-Vršovice.

Všechna hlášení najdete jako vždy v sekci soubory-hlášení, seznam updatovaných stanic je k nahlédnutí i nad výpisem stanic. Ve stanicích, kde už je uploadováno hodně nahrávek, jsem nová hlášení zvýraznil třemi vykřičníky (! ! !).

Zpět

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.