Do nového roku s novou koncepcí

01.01.2011 22:37

Po dlouhé a náročné práci se mi podařilo dokončit velkou aktualizaci webu. Rád bych vám nyní představil několik novinek, se kterými se za okamžik při prohlížení setkáte.

Z důvodu rychle ubývajícího nahrávacího prostoru na webu jsem byl donucen přehodnotit celou koncepci a myšlenku stránek. Od teď by měl tento web poskytovat jakýsi přehled o informačních systémech používaných nejen u nás, ale i v okolních státech. Sekce soubory se přeměnila na sekci přehled stanic. V menu stanice je klasicky seznam nadráží, kde už máme nějaké nahrávky či fotky. Každá záložka s názvem stanice obsahuje krátké info, dále fotky informačních tabulí a nakonec nahrávky hlášení. Ty bude možné stahovat přes server ulozto.cz. Jak jsem již zmínil výše, musel jsem bohužel přikročit k tomuto řešení zveřejňování souborů. V sekci přehled stanic naleznete ještě menu další obsah, kde je možné prohlížet jiné nazařazené fotky, videa a dokumenty. Ostatní sekce zůstavají běz větších změn.

Přidávání souborů bude probíhat zhruba stejně. Vy, uživatelé, mi zašlete své nahrávky, fotky nebo jiné soubory na mail, já je upravím, setřídím a vždy na začátku nového měsíce nahraji na ulozto a přidám na web. Nyní ovšem nejsme limitováni velikostí, takže bych rád zvýšil množství zveřejňovaných nahrávek. Ne ovšem na úkor kvality, toto pravidlo zde přetrvává - viz článek než mi zašlete své soubory... na hlavní stránce.

Vzhledem k velkým změnám, které tu proběhly, se mohou někde vyskytnout drobné chybky (nefunkční odkazy, překlepy, atd.). Pokud něco naleznete, tak mi prosím napište na mail nebo do návštěvní knihy. Děkuji!

To by mělo být asi vše a teď již můžete nerušeně prohlížet a stahovat obsah stránek! Doufám, že se nová koncepce bude líbit a přeji jí hodně zdaru. Stejně tak přeji všechno nejlepší v novém roce všem návštěvníkům webu!

Zpět

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.