Lednový update

01.01.2011 21:18

Takže po delší době se mi podařilo zpracovat i mnoho nových souborů:

Chovanecm poskytl velice kvalitní a zajímávé nahrávky z Prahy-Libně a Prahy hl.n., Matěj Pluhař zaslal hlášení z Pardubic a také z Prahy-Libně, od Tadeho máme také kvalitní nahrávky z Kysaku, Varína, Retz a Brna, Srbik259 poskytl hlášení z Lovosic, Ústí nad Labem hl.n. a Roudnice nad Labem, Faigja poslal výborná hlášení z Olomouce a Lovosic, dále od uživatele Kubik12 máme hlášení z Teplic, dvojice Vojta a Pepa zaslala nahrávky z Prahy hl.n. a já jsem na závěr také přidal své hlášení z Prahy hl.n.! Aktualizováno bylo celkem 12 stanic. Kvalitnější znělky (klasický Chaps tón a Vyšehrad z Prahy hl.n.) nahrál Chovanecm. Všem velice děkuji!

Srbik259 poslal i fotografie Pragotronů z Lovosic, jedno foto zaslal i uživatel Martin123 a to z Valašského Meziříčí. Díky!

V dokumentech přibyl odkaz na rozhovor s Andulou - Danuší Hostinskou-Klichovou.

V sekci videa naleznete několik zajímavých kousků z YouTube. Doporučuji kouknout.

Tyto výše zmíněné novinky najdete nově v přehledu stanic po rozkliknutí požadované stanice.

 

Přidal jsem také jednu novou anketu na celkem zajímavé téma, takže hlasujte, ale pouze jednou! :)

Aktualizována byla i stránka o webu, také doporučuji pročíst.

Do sekce simulátory jsem přidal mnou vytvořený "Hlásič zastávek v pražských tramvajích". Je to taková blbinka spíše pro zajímavost.

Zpět

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.