Listopadový update!

01.11.2009 23:08

A je tu velký listopadový update:

Změnil jsem a zaktualizoval úvodní stránku, vznikla nová sekce Simulátory, kam jsem rovnou přemístil a přidal info o programu SSI a do sekce Odkazy přibyl jeden nový odkaz. Do simulátorů snad brzy přibyde další příspěvek...

Přidal jsem 3 fotky "Pragotronů" až z dálné Ameriky, dvě fotky z nádraží Washington Union Station a jednu z Grand Central Station New York. Trocha exotiky nikdy neuškodí. Mimochodem, nádraží i vlaky mají opravdu pěkné...:)

Na mail mi přislo opravdu mnoho skvělých nahrávek a já jsem se rozhodl zveřejnit přesně 24 výborných hlášení od několika autorů:

Gajdma mi poslal skvělá hlášení ze stanice Brno hl.n.,

Honzika zaslal několik hlášení z České Třebové,

Od Syrdy jsem dostal výborná hlášení z Kladna a z Prahy-Modřan,

Uživatel Pavel mi zaslal další hlášení z Prahy-Vysočan,

Kuba G. poskytl nahrávku ze stanice Teplice v Čechách,

Zdenda K. poslal několik parádních nahrávek z Ústí nad Labem.

Uživatel D_e mi zaslal také mnoho skvělých hlášení z Břeclavi a z Nových Zámků, kde mi také objasnil situaci okolo znělek.

Všem moc děkuji a budu se těšit na další nahrávky, třeba i od jiných uživatelů, jěště jednou díky všem!

Na závěr jěště poznámka: Z důvodu limitovaného objemu stahovaných dat vás prosím, abyste si konkrétní hlášení stáhli pouze jednou, někam si ho uložili a pak si ho přehrávali klidně kolikrát chcete. Pokud totiž tato (placená) kapacita webu nepostačí, budu nucen nová hlášení ukládat na weby, jako jsou uloz.to, rapidshare aj. Děkuji za spoluprácí!

 

Zpět

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.