Únorový update

23.02.2013 17:50

Je tu poněkud netradiční únorový update. Tentokrát nebyly přidány žádné nové nahrávky (mám bohužel jen 3 nové od poslední aktualizace). Došlo však k úpravě snad každé části stránek, níže jsou změny popsány detailněji a já věřím, že všechny vřele uvítáte:

Na Facebooku byla vytvořena fanouškovská stránka tohoto webu. Odkaz na hlavní stránce, sdílejte a likujte!

Na serveru YouTube jsem vytvořil nový playlist, který má za cíl shromažďovat všechna zajímavá videa obsahující hlášení, informační tabule a prostě vše, co nějak souvisí s obsahem tohoto webu. Na to navazuje i vytvoření samostané sekce  Vide a v menu, kde ihned na prvním místě samozřejmě naleznete zmíněný seznam videí. Zároveň bych rád upozornil, že zde budu velmi spoléhat na spolupráci s vámi a do playlistu budu přidávat videa, která mi doporučíte buď kontaktním emailem nebo přes návštěvní knihu, případně přidám videa, která objevím na YouTube já.

Sekce dokumenty a články byla přesunuta do přehledu stanic.

Stránky rovněž dosáhly 40 tisíc návštěv, za což vám všem mnohokrát děkuji !

Zpět

Vyhledávání

© 2009-2015 Informační systémy na železnici. Všechna práva vyhrazena.